maandag 2 januari 2017

Collectie van verzamelaar gekocht

Dit valt niet onder struinen, de onderdelen heten ook kavels... Collectie was nog zo veel groter, maar met deze delen maak ik mijn huis en verzameling nóg mooier :-) Ik was al afgevallen als koper, want er was een veel hogere bieder, maar ik ben uiteindelijk toch de gelukkkige geworden en dat zonder meer te hoeven bieden!


















En deze twee fraaie gekregen van de verkoopster:




Dat was wel even inpakken en een aanhanger vullen...

Gigantische rol bubbels besteld en gelukkig op tijd geleverd

Aanhanger vol

Met dozen vol

Beschermd door verplicht net

Thuis is hele kamer vazendoos
Een hele maandag bezig met wassen, selecteren en bepalen wat ik ga houden en wat niet... Dit allemaal wèl :-)
Prachtige collectie Jasba bloempotten inclusief

Trio Jasba-trompetten

Strehla familie

Nog niet eerder gezien motief in leuke kleurencombinatie

Dol op lange smalle vaasjes en zo helemaal

Hele collectie

Rechts uit koop, twee linker Jasba-vazen had ik al

Vier nieuwe Lora-leden in de groeiende familie

Er komt een webshop, maar ik ga de spullen niet zelf verkopen... ik blijf verzamelen, ben geen verkoper ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten