woensdag 25 november 2015

Struinen (111): eBay, Speurders, Retronalia en Troc

Zelf uitgekozen, dus ik word hier allemaal heel blij van - op één na ;-)
eBay
Het is dat ie voor binnen is... maar dit past perfect bij elkaar!
Carstens gaat vierkant bij Troc: dit gaat weg, past niet in collectie
Eiwa bij Troc

Slechts 10 centimeter en juist daarom zo gewenst: muur kan geen grote stukken meer aan!


Aan de wand
Kleinste vaasje uit de range van Strehla waar mijn verzameling mee begon. Jaren voordat ik wist dat ik het zou gaan sparen.



52 centimeter kleurengenot



Scheurich set die knalt 
Twee kleine Scheurichs waaronder een 231 15
Mooie set van Bay
Scheurich kerstkado 1973: voor de medewerkers of bij gemeente?
Fat lava van Kreutz
Werner Meschede: set van drie orchideeën maakt mijn Karlsruher Majolika collectie compleet!
Aan de wand: na 3 jaar en 2 maanden "compleet"
Een dienblad, maar daar kunnen wel vazen op... van Retronalia
Retronalia: effen groen
Retronalia: een klassieke Scheurich
Gekocht bij Retronalia (Marktplaats)
Jasba servies: zelfde nummer, maar net iets andere kleurzetting bij dit fonduebord
Speurders: tip van Retronalia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten