zondag 23 juni 2013

Winkel: Bij ons vintage

Al eens eerder binnengelopen, maar daarna een beetje uit mijn aandachtsveld verdwenen... de retrowinkel Bij ons vintage in Amsterdam. De winkel zit er al zes jaar en verkoopt voornamelijk kleding, maar er is zowaar een plankje met WGP en daar stond er een tussen die ik leuk vond. Die maakt voor mij een set met de vloervaas die ik al had.



Nieuwezijds Voorburgwal 150 in Amsterdam

Naast vazen ook retro wekkers van 35 euro per stuk

Jasba
De vazen kosten allemaal rond 30 euro, behalve degene die ik kocht die wilde blijkbaar niemand, want die was drie keer goedkoper. Beter!

Op de website van de winkel is ook een korte film van Lisa Christiaanse en Gladys Akom Ankobrey te zien over de betekenis van vintage voor de medewerkers en de klanten van Bij Ons Vintage. De medewerkers geven ons een kijkje achter de schermen in hun jaren '70/'80 vintage bubble gelegen in hartje Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten