maandag 10 september 2012

Struinoogst (17): Bonn, Koblenz en Herborn

Tijdens een piggy bank tour kom je ook kringloopwinkels tegen. En die bezoek je dan ook maar even. Met heel fraai resultaat. In vergelijking met ruim 16 maanden geleden ook drie keer een traantje weggepinkt, omdat echt heel leuke winkels het niet gered blijken te hebben en voorgoed dicht zijn. Als je een van deze adressen online nog tegenkomt, dan weet je dat je met verouderde info van doen hebt, want ze waren echt gesloten. Kijk maar naar de foto's.


Das soziale Kaufhaus aan de Röhfeldstrasse 54 in Bonn
Daar kocht ik eerder meer dan 20 vazen die op de expositie hebben staan stralen.

Alix aan de Altstrasse 2 in Hanau
Vond ik mijn enige jaren vijftig vloerlamp tot nu toe.

Trödelhalle in Lahnhof in Wetzlar
Grote hal met meerdere verkopers erin. Hadden veel grote vazen voor circa 8 euro per stuk.

Drie keer 'jammer hoor'. Maar dit vond ik wel bij de open zaken in Bonn, Koblenz en Herborn:


De totale oogst van de piggy bank-route en de andere bezochte kringlopers staat op de drie foto's hieronder.



1 opmerking:

  1. Ik hou van de vloer lampen. Ze licht toe niet alleen saaie hoeken, ze licht een groter gebied dan een tafellamp, kunnen ze worden verplaatst, terwijl het toevoegen van hoogte en decoratieve rente. Ze hebben zelfs uit lichte kamer en je een minder kant of koffietafel nodig. Zoals elke meubelstuk, kunnen ze substantieel en zelfs imposant zijn.
    Moderne vloerlamp design Nederland

    BeantwoordenVerwijderen