woensdag 22 december 2021

Struinen (204)

Nummer 425 van mijn favoriete modelletje komt uit... Polen! Maar er was meer moois... Onder andere van Monique's Choice op Marktplaats...



 Strehla

 Carstens

 Strehla 

 fat lava

 Mooie bloempot bij mijn vloervaas



 Strehla met ongebruikelijke decoratie

Weer een dier erbij... na de Karlsruher Majolika kat nu een Bay olifant...

 Van alle kanten een plaatje om te zien ;-)







 Mooie set van vier Bay vazen van Bodo Mans

 Kerststemming door deze van Scheurich

 Bloemige Bay

 Kleintje fifties

 Hutschenreuther wandtegel

 Jasba vaasje

 Van Monique's Choice: een grote bloempot van Jasba

 Past bij de schaal (en de 7 andere vazen die niet op deze foto staan '-))



 Jasba oranje

 Ruscha Milano-hoekje

 Ruscha Milano

 Ruscha Milano: pot

 Ruscha Milano: schaal

 Scheurich

 Spara hoekje

 Spara

 Spara    

 en nog een Spara

 En op de valreep spotte ik nog de 426ste voor mijn collectie Scheurich 231-15 :-) Dank aan wederom een verkoopster uit Polen!

Nu ga ik eens lekker decoreren met de nieuwe aanwinsten... de resultaten deel ik later graag eens 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten