vrijdag 25 december 2020

Struinen (197): Marktplaats en eBay

Covid 19 blijft actief, dus weinig of geen rommelmarkten en zeker in Duitsland niet. Gelukkig is er ook mooi aanbod online. Mijn oogst in het tweede halfjaar van 2020... Veel bloempotten van Marei!














D&B
Gevonden en die maakt het kwartet tot een quintet




Deze Jasba uit de fifties gevonden en die maakt een trio tot kwartet van onder de 10 cm tot 50 cm.

Deze leuke sgraffito had al een broer en een hele serie in net een lichtere kleur bruin

Asbakken koop ik normaal nooit, maar een Dümler & Breiden Saturn is enig.

Bay met dit leuke motief laat ik ook nooit staan




En een grote Bay bloempot met doorsnede 17 cm ook niet...


Niet mijn favoriete motief, maar wel helemaal mijn kleur.

Vloervaas die matcht met de zes bloempotten die ik een jaartje heb:


Leuke Marei


Prachtige Übelacker (all time favourite):



2x 231 15








En dit als laatste klapper van dit halfjaar struinen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten