dinsdag 12 januari 2016

Struinen (115): Deltonas

Geen IJmarkt-hallen, maar op bezoek bij Deltonas in Laren (NH) afgelopen weekend. Er stonden vele mooie vazen, maar deze maakten mijn collectie "completer":-)
Bay vloervaas


Overloopglazuur van Scheurich

Groepsportretje

De rechter past bij het linker duo


D & B

Oranje Scheurich

Grote bloermpot (kleinere en mini-vaasje ook in collectie)


Bekijk Deltonas op Marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/retro/m1005930928-fat-lava-west-germany-vazen.html

2 opmerkingen:

  1. Hallo René,
    Voor jou als ervaringsdeskundige zijnde jeb ik een vraag, kun jij mij misschien vertellen of er ook vazen/bloempotten zijn waar alleen "Germany" plus een dubbel nummer op staat. Bij het opruimen van oma's huis kwamen we nog wat tegen, is nog van mijn moeders oma geweest. Er staat alleen "Germany" op en ik vroeg me dus af of dat nou hetzelfde is als West Germany? Op de bloempot staat ook nog een ander merktekentje.

    Groeten, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuur een bodemfoto en wat foto's naar me, kan ik ernaar kijken. Dank alvast.

    BeantwoordenVerwijderen