zondag 31 januari 2016

Mijn eerste twee vazen... / My first two vases

Deze twee vazen markeren het begin van mijn verzameling en dus ook van dit blog... Strehla uit de erfenis van mijn oma (gekocht in de jaren zestig door mijn ouders) en een Bay die ik zelf kocht in de kringloopwinkel in Utrecht toen ik daar toevallig langsliep omdat ik cursus had daar. Het zou nog jaren duren voor ik ze echt ging verzamelen...
 

Mijn allereerste: Strehla

My first two vases: one from the legacy of my grandmother (Strehla from Rotterdam) and the first one I bought myself (Bay in Utrecht): both long before I started collecting them. Was not aware of my WGP fever at that time ;-) Still have both of them and will likely never part from them (unless they break)...

Mijn tweede, eerste zelf gekochte: Bay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten