vrijdag 7 augustus 2020

Struinen (194): de aanwinsten van 2020

Niet fysiek gestruind daar er geen markten waren en ook geen geopende kringlopers de afgelopen maanden. Al dit fraais is online gescoord en alleen WGP dat past bij items die ik al heb. Onder de noemer "Expansie" ;)







Hiermee heb ik gelijk een cd-kast leuker gemaakt. Draai toch bijna nooit meer cd's, maar met deze kasten kun je weinig doen door de hoogte, en diepte ervan. De meeste van mijn mini's (tot 11 centimeter hoogte) bijelkaar gezet. 





231 15: toch weer een verse


50 cm hoog en daarmee de grootste die ik heb van alle kleurenvariaties (bruin, beige, groen, rood)



Nieuwe aanwinst

Trio nu kwartet van Bay


Twee Schramberg plateaus erbij

Past bij de bowlset die ik al had (helaas voorlopig nog geen plek behalve die in doos in de schuur)
Voor mijn groepje met dit bloemige motief

Plus nog een

Bay Meistertöpfer

Inmiddels 9 in de schuur in een waaier van kleuren

Het mat blauwe trio (derde staat erachter)

Twee Marei erbij...
En nog twee andere...

En nog een om mee af te sluiten van Bay met dit florale decor




Naast familie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten