woensdag 14 augustus 2019

Struinen (187): Bremen en Hamburg

Een heerlijk lang weekend naar Duitsland leverde veel fraais op en door selectieve aankopen kon ik alles in 30 minuten een mooi plekje geven. In huis en schuur ;-) 



Scheurich zit nu in groep van drie

Twee fraaie potten uit een verstopte doos onder een kraam: altijd de beste plek voor verborgen juweeltjes

Mevrouw vroeg de hoofdprijs, maar ja toen kocht niemand hem, in de herhaling helft goedkoper ;-)

Fraaie Carstens die een andere mevrouw ook had willen kopen, maar bij deze "won" ik. Zij kocht een andere net voor mij.

Deze is voor iemand anders, past niet in mijn collectie

Geen idee wie de maker is, bodem is iets onleesbaars. Misschien niet eens Duits, maar ik ben weg van blauw en groen en geel...

Mooie bijpassende vaas bij de dag eerder gevonden bloempot



Jasba Form und Farbe... maar eigenlijk is zwart geen kleur ;-)

Doordat ik voor aanvangstijd er al was...

Groepsportret thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten