donderdag 19 april 2018

Struinen (165): Mooi uit het oosten van het land... en een enkele daarbuiten


 Van Almere naar Zwolle naar Emmen en Mussel... zo kom je nog eens ergens en je ontmoet andere vazenliefhebbers!

Voor deze ging ik op pad, maar het werd wat meer ;-)

Carstens en Jasba uit de fifties

Sgraffito power
Hele set Marei: dat wordt een nieuwe herinrichting beneden!
Bückeburg: macht aan de vissen (de rode had ik al)


Bij Bert Schmitz nog een rode gekocht om set te maken van de andere maat... met heerlijk zoete verrassing!

Ook een set nu

Emmen voor Mijn Tafel

Gekocht bij de Mijn Tafel van Facebook-vrienden in Emmen
En ook bij de Etsy shop aan huis (https://www.etsy.com/nl/shop/VintageCeramics4You) nog drie fraaie items.




Daarna naar Mussel voor 14 vazen en toen was de auto ook wel vol!

Tas vol uit Mussel mee op de bijzittersplek... Rest auto al stampvol!
Dit zat er onder andere in de tas; het item waar het mij om ging, andere in tas gaan de verkoop in ;-)
Voor me meegenomen uit Luik

Dankzij de ES Keramik van Ronald Buist  nu een set met de Roth rechts (heb de rode Roth ook, maar die zit in een doos ver ver weg) 

Door de middelste van Ronald Buist ook een set met een groter en kleiner familielid



Geen opmerkingen:

Een reactie posten