woensdag 4 oktober 2017

Struinen (152) kringloop en Ebay

 
Nog geen Kerstavond en toch al veel mooie items gescoord...

Eeuwigdurende kalender naar Duits ontwerp van de firma Arlac dati


Brabantia: geld uitgegeven in Breda voor deze fraaie geldkist
Met de twee originele sleutels nog erbij

Grote Ruscha tegel met Romeinse voorstelling. Zelf opgehaald om kans op breuk te verkleinen

Leuk doosje dit keer van de firma Ruscha

Wat anders dan de tegels met bloem-motieven

Nog meer Ruscha

Kleinste maat model 779

Een Ruscha uit de fifties

Scheurich Kosmos in groen, de tweede in 15 cm maat

Detail Ruscha wandtegel

De totale tegel

Distels

Mooie barometer




Jasba set met thermometer, wandvaasje en kurkentrekker



Lascaux 19 cm


Groene Peter wekker uit de jaren 50


Vloervaas

Ukkie voor de serie


Megavaas voor serie

En nu sparen voor meer fraais; een vakje voor vazen, een voor bloempotten, een voor wandtegels ;-)

6 opmerkingen:

  1. Ha, op die siberdistels van Ruscha had ik nog geboden :-) Leuk om deze hier terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb je de prijs opgedreven ;-)

      Verwijderen
    2. Hahahaha... dat denk ik ook! Sorry.... ;-)

      Verwijderen
    3. Ik heb het omgekeerd ook wel eens meegemaakt door zien op Facebook. Ik heb wel 100 tegels aan de muur hangen... u?

      Verwijderen
  2. Ik heb er nu ongeveer 50. Ook 1 van 110cm bij 60. Vorige maand gehaald in Duitsland. Ik heb gezien dat u er ook 1 heeft maar dan ander decor. Met klaprozen. Ik heb een groene met witte bloemen en rood/oranje kern. Ik snuffel altijd op je blog, om te zien wat er nog meer is. Daar geniet ik van. Ik wil wel foto's uitwisselen? Van wat ik heb?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben heel benieuwd, dus graag :-) Mijn emailadres is zonder spaties de volgende renecvandam @ gmail . com

      Verwijderen