maandag 15 december 2014

Struinen (95): Oldenburg, Bremerhaven en Bremen


Tijd om op te staan
Een dagje Duitsland werd een dagje inslaan, maar goed dat een Volvo V40 veel laadruimte heeft!



Spannnend

Markt opent om 8 uur, dus niet de eerste, maar wel vroeg genoeg


Een mooie Fabiola als eerste oogst




Markt twee in Oldenburg


Bremerhaven


Bodo Mans op groot formaat

Mijn tweede Ruscha 313



Kratje vol en dat was dan nog maar de kleine hal

Grote hal

Van ver al weet ik dat ik deze graag wil...


Jasba

Drie bloemenschalen en een Steuler kandelaar

Geen geld genoeg bij me...

en deze zou ik nog tegenkomen, zonder pinnen had ik die niet kunnen kopen: #200 van 231-15

Bremen 1


Bremen 2

Mooie Fabiolabloempot voor bij het eerder gevonden vaasje


Bremen 3

Complete set van Rümtopf en 6 bekers

Een grote Saturn als afsluiter van een goed rommelweekend
Paar leuke setjes ontstaan door deze superstruindagen!

Kleine D&B had ik al... grote nu

Twee donkerblauwe Steuler op een dag gevonden

De kleine bloemenschaal van Jasba had ik al... nu ook de grotere broer
Ruscha in de kast op plank met de bruine vazen met oren

2 opmerkingen:

  1. Niet te geloven....dat het nog steeds kan daar in Duitsland....misschien moet ik dan toch maar een keer gaan....;-)

    BeantwoordenVerwijderen