vrijdag 21 november 2014

Struinen (93): Marktplaats en eBay

Box met inhoud van meer dan veertig jaar oud




Achterkant

Voorkant

Zo ligt het er nu bij

Blijft ronduit mooi vanuit alle hoeken

Bruine en okergele tinten in deze kamer

Scheurich vaas, Jasba theepot en schaal

Oranje blijft mijn favoriet

Bij zijn familie op de tweede rang

Koffie- of theepot

Bij de serviesfamilie van Jasba waar alleen nog één soepkom heel gewenst is

Fleurige schaal

Jaren vijftig bakje en vaasje, groen en bruin grut
Mijn lievelingsmodelletje werd door een vriendin van mij gevonden  (#199)

Van het Waterlooplein





2 opmerkingen:

  1. Je hebt weer leuke spulletjes, groetje Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ga weer wat opruimen om verder te kunnen met mijn hobby ;-)

      Verwijderen